اس ام اس امام زمان

اس ام اس امام زمان

اس ام اس امام زمان
بازدید : 1152

اس ام اس امام زمان

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

به تمنّای طلوع تو جهان چشم به راه

 

به امید قدمت کون ومکان چشم به راه

 

رخ زیبای تو را یاسمن آینه به دست

 

قدّ رعنای تو را سرو جوان چشم به راه . . .

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

مسیر مسیح بهاران کجاست؟

 

صفا گستر لاله زاران کجاست؟

 

  رگ و ریشه لاله از هم گسست

 

گل اندیشه سربداران کجاست . . . ؟

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

هرچه کردم نشوم علت رنجیدن او

 

باز نشد بارها من دل زهرائی او را ز گناهم خستم

 

گفتم این بار که بر نامه من مینگرد خوشحال است

 

لیک اشکش به دلم گفت که من روسیهم من پستم

 

یا مهدی

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم

 

از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم

 

سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم

 

جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم

 

یا ابا صالح المهدی

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

تا کی ورق ورق کنم این سر رسید را

 

چون کودکی رسیدن سال جدید را

 

با دست زیر چانه تو را آه می کشم

 

چون غنچه ای که آخر اسفند، عید را . . .

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

من عزادار تو ام جد غریب

 

گل گلزار تو ام جد غریب

 

مهدی ام نور خدا روی زمین

 

محو انوار تو ام جد غریب . . .

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

ما، بی تو، تا دنیاست، دنیایی نداریم

 

چون سنگ خاموشیم و غوغایی نداریم

 

ای سایه سار ظهر گرم بی ترحم!

 

جز سایه دستان تو، جایی نداریم . . .

 

یا صاحب الزمان

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

دیریست که ما منتظر روی تو هستیم

 

ما بند نجابت به تن اسم تو بستیم

 

دیریست که دلداده ما خانه نشین است

 

جای قدمش بوسه به صد چاک زمین است . . .

 

یا مهدی ادرکنی

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

ای پیک راستان خبر یار ما بگو

 

احوال گل به بلبل دستان سرا بگو

 

ما محرمان خلوت انسیم غم مخو

 

با یار آشنا سخن آشنا بگو . . .

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman

 

داستان یوسف را گفتن وشنیدن به بهانه ی توست

 

شرمنده ایم

 

می دانیم گناهان ما همان چاه غیبت توست . . .

 

یا اباصالح المهدی

 

اس ام اس امام زمان (عج)

sms imam zaman


نویسنده :
تاریخ : چهار شنبه 21 مرداد 1394 ساعت : 14:59
مطالب مرتبط
    نظرات
    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید
    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:

     کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید  کلیک کنید و لذت ببرید